4 July 2011

Lliçons del Q5

Les assignatures que vaig fer al Q5 eren Termotècnia, Elasticitat i resistència de materials, Electrotècnia, Mecànica de fluids i Fonaments d'enginyeria elèctrica. Maco i interessant. Això no obstant, aquí teniu algunes de les coses més valuoses que vaig aprendre, que sembla que hi tinguin poc a veure.

El client sempre mana. Frase d'un professor tutor meu i que vam haver d'aplicar a una altra assignatura. Vam haver d'aprendre (a bufes) a baixar-nos del burro més d'una vegada i donar justament el que se'ns demanava fins i tot quan sabíem que hi havia maneres millors de fer-ho. Una lliçó dura i de la qual no me n'he acabat de convèncer.

Qui no plora, no mama. Molt gran, aquest professor, molt gran. Aquesta frase em va salvar de repetir-ne una. En sabia la teoria però aquí em va acabar de quedar clara la pràctica!

L'arc sempre tens aviat es trenca. Gaius Juli Fedre. A aquest li hauria d'haver fet més cas.

Dime con quién andas, y te diré si aprobarás. Sí senyor! Gràcies, companys! =)

No siempre lo urgente es lo importante. Fito y los Fitipaldis, hehe... Gran veritat!

No comments: