10 May 2008

Plantes i bitxos







3 comments:

LSEP said...

With such lovely, blustery weather, one thing we can do, as well as feeling melancholic and drinking gallons of hot tea, is remember the different, olden days (like last Sunday).

The first picture has already appeared on a previous post, and although I have deleted it I have saved the comments, which are also witnesses of a past age (see what I said about melancholy?):

Raquel G P said...

Jaja ¡flor y bichos!. ¡Es una foto muy bonita! tendrías que ponerle un título más poético jaja. ¿Es una broma eh?. Me gusta mucho xD

21 January, 2008 00:57

Anna said...

M'encanta la foto! I... m'he pres la llicència de guardar-la! =P

I això em recorda que... que ja s'acosta la primavera!! SSeehhh!! ^.^

26 January, 2008 11:58

LSEP said...

Au va, Raquel, busca-li tu un títol, que jo últimament amb tanta precisió científica no estic per aquestes coses…! Flor i bitxos, sí senyor! xD

S'acosta la primavera? Si tot just comencen a florir els ametllers! Aquesta foto, però, és de la primavera de 2005, que ja no s'acostarà mai més… snif snif… m'ha sortit poètica i tot, la cosa!

Va, trequegem, que no fem més que dir rucades… xD

26 January, 2008 13:32

Anonymous said...

Jaja, al final te salió algo poético eh? "Insectos y flores de una primavera que no volverá. Que no caiga en el olvido."

LSEP said...

Es el día, Raquel, es el día...