23 March 2010

Neu a la ciutat: post monocrom

Així va començar la caminada fins a casa, de 20 minuts. Aquí a la dreta és on vam fer el ninot, que no surt a la foto.




La "gespeta" de la plaça Campus, on a vegades ens posem a estudiar/prendre el sol... Aquest dia no ho vam fer...



Davant de casa meva, on el següent dia vaig caure i garebé em mato sobre el gel... Llàstima que no em veiés caure ningú, perquè estic segura que va ser bastant divertit!


Quan vaig arribar a casa, immediatament vaig sortir a buscar botes d'aigua, ja que portava tot el dia amb els peus xops i gelats i la situació començava a perdre la seva gràcia.


"Ambicia't"... Ara hi corro, no pensava en res més!


Pobre ametller!...


...però que bonic!


Si algú veu alguna cosa més patètica que això, que m'avisi perquè no ho vagi a veure. Les palmeres poden estar esventades, cremades, trencades... però... nevades?!


I havent trobat les botes (després de dues hores de buscar per tota la ciutat, quina vergonya), a comprar s'ha dit!





La primera vegada que la contaminació llumínica de la ciutat em sembla bonica.

4 comments:

A.J. said...

M'encanta l'atmeller!!

Andreu Escuain said...

Quins dies blancs! A ca nostra hem estat desconectats de la societat per 4 dies i un dia i mig sense aigua...! Unes fotos molt maques. M'agrada molt la de l'atmeller i de les bicis. :D Una forta abraçada des de Dos Hermanas

Santiago Escuain said...

Epa, nena ... unes fotos supercalifragilístiques-expialidoses ... Les de les flors en particular, i també les de les bicis, totes plegades! Una abraçada ...

Anonymous said...

Son todas las fotos preciosas, me encantan, pero quiero nuevas! xD Cómo está Terrassa en Junio?